четвер, 23 березня 2017 р.

Вироби з натурального каміння та біжутерія

купити авторське намисто з коралу

Купити комплект намисто та сережки з агату

Купити намисто та кульчики з камня котяче око

Купити недорого намисто та кульчики з натурального камня

Купити авторські прикраси

Купити етнонамисто зі згардами, баламути

Купити авторську біжутерію

Купити комплект авторських прикрас






Коли я маю гарний настрій я обов'язково вбираю намисто та сережки, і відчуваю себе королівною. А намиста з натурального каменю взагалі живі, їх можна відчувати, ти ділишся з ними своїм теплом, а потім вони гріють тебе...

Сердолік, бірюза, опал, гранат, перламутр, перлини, корал, змійовик, місячний камінь, кварц.... Я обираю каміння, а воно обирає мене, і, це, без сумніву, взаємна любов!




Шановні панночки та пані!

На цьому сайті ви знайдете кульчики, браслети, коралі з натуральних каменів та авторську біжутерію #DzvinkaDraft Я продаю свої вироби з мінімальною націнкою, бо вважаю, що ось такі вироби мають бути "доступною" радістю та приносити гарний настрій своїй власниці.

Термін виконання приватних замовлень залежить від обраного матеріалу та фунітури і термінів їх доставки. Пишіть на скриньку ibzhezinska@gmail.com

Будьте красивими, впевненими у собі і, обов'язково, щасливими! До зустрічі!


До речі, придбати мої вироби ви можете і у наступних інтернет-магазинах:
http://skrynya.ua/ua/53640/
http://dzvinkadraft.crafta.ua/
http://ukrainart.com.ua/ua/bzhezynska-iryna.html

Запрошую переглянути відеопрезентацію #DzvinkaDraft

Немає коментарів:

Дописати коментар